طراحی مارکتینگ - 2

ارتباط با مخاطب

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 9:56 | بازدید : 37
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

Web Design Kent - Canterbury Website Design & SEO

 

آیا بازدید کنندگان می توانند در مدت 5 ثانیه از ورود به وب سایت خود ، تعیین کنند شرکت شما چه کاری انجام می دهد؟ آیا در صورت نیاز کاربران می توانند به راحتی به وبلاگ بروند؟ آیا طرح قیمت گذاری شما آسان قابل درک است؟ آیا نرخ پرش فوق العاده بالایی دارید؟

 

اگر می بینید که به این س questionsالات "نه" پاسخ می دهید ، وقت آن است که نگاهی جدی به نحوه طراحی و بهینه سازی وب سایت خود بیاندازید.

 

یک وب سایت به راحتی نمی تواند با برتری در جنبه های محدود (مانند فقط طراحی یا محتوا) به موفقیت برسد. این باید طرحی داشته باشد که از تجربه کاربری وب سایت شما برخوردار باشد و به طور مناسب محتوای شما را تکمیل کند.

 

وب سایت شما همچنین باید به طور واضح با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند که شما چه کاری انجام می دهید ، چرا این کار را انجام می دهید و برای چه کسی انجام می دهید. آسان است که به چگونگی کسب و کار خود برسید ، زیرا فراموش می کنید مطمئن شوید که مهمترین نگرانی های مخاطبان شما را برطرف می کنیم.

 

بنابراین ، برای شروع به بهبود طراحی وب خود ، چه چیزی باید بدانید؟

 

برای پاسخ دادن به آن ، در اینجا 14 نکته در وب سایت آورده شده است تا اطمینان حاصل کنید که در طراحی مجدد خود در مسیر درست پیش می روید و اطمینان حاصل می کنید که بازدیدکنندگان را پس نمی زنید.

 

14 نکته برای بهبود طراحی وب سایت شما

1. برنامه داشته باشید

فقط طراحی وب سایت خود را شروع نکنید. برای اطمینان از اینکه وب سایت شما به طور م theثر نیازهای بازدید کنندگان شما را برآورده می کند ، باید سفر خریدار خود را از اولین باری که از وب سایت شما بازدید می کنند تا لحظه مشتری شدن ترسیم کنید.

 

آنها قرار است چه صفحاتی را مشاهده کنند ، چه محتوایی را بخوانند و چه پیشنهادی را برای تبدیل شدن به آن انتخاب کنند؟ درک این موضوع به شما کمک می کند سایتی طراحی کنید که از طریق کانال فروش به پرورش منجر شود.

 

شما می خواهید وب سایت خود را برای مرحله سئو چیست بعدی طراحی کنید ، نه مرحله آخر. همه چیز درمورد پاسخ دادن به سوالات صحیح و به ترتیب صحیح است. این ممکن است جایی باشد که زمینه به کار می رود. آنچه را که قبلاً در مورد مشتریان فعلی خود می دانید بردارید (یا حتی با آنها مصاحبه کنید) و در مورد چگونگی رفتن آنها از بازدید کننده به مشتری تحقیق کنید. سپس ، از این داده ها برای ترسیم استراتژی خود استفاده کنید.

 

2. موارد زیر را از وب سایت خود حذف کنید

برخی از عناصر موجود در وب سایت شما ارزش و پیامی را که سعی در انتقال آن دارید از بین می برند. انیمیشن های پیچیده ، محتوای بیش از حد طولانی ، تصاویر وب سایت پرتحرک تنها چند عامل در لیست هستند.

 

با مخاطبی که فقط 8 ثانیه طول توجه دارد ، شما باید اولین برداشت را ایجاد کنید که به راحتی نکات اصلی را جلب کند. این کار باید با بخشهای کوتاه ، قدرتمند محتوا و عکسها / آیکونهای قابل استفاده که توسط هدرهای واضح و واضح تقسیم می شوند ، انجام شود.

 

اگر این موارد را درست دریافت کرده اید ، آن را مرور کنید و مطمئن شوید که حاوی اصطلاحات اصطلاحات اصطلاح یا اصطلاحات مبهمی نیست. این فقط باعث آلودگی محتوای شما و سردرگمی کاربران می شود.

 

برخی از کلمات برای جلوگیری از آن شامل نسل بعدی ، قابل انعطاف ، قوی ، مقیاس پذیر ، آسان برای استفاده ، برش لبه دار ، پیشگامانه ، بهترین نژاد ، مأموریت حیاتی ، نوآورانه است ... اینها همه واژه هایی هستند که صدها اگر هزاران استفاده نکرده اند شرکت ها و محتوای شما را بیشتر جذاب نمی کند.

 

3. دکمه های اشتراک اجتماعی و پیگیری را وارد کنید

تولید محتوا و پیشنهادات عالی فقط در صورتی امکان پذیر است که به کاربران خود فرصت اشتراک مطالب خود را ندهید.

 

اگر وب سایت شما در حال حاضر فاقد دکمه های اشتراک اجتماعی است ، ممکن است بسیاری از بازدیدهای رسانه های اجتماعی را که از افرادی که قبلاً وبلاگ شما را می خوانند ایجاد کند ، از دست دهید!

 

اگر به نظر جدید می رسد ، دکمه های اشتراک اجتماعی دکمه های کوچکی هستند که در بالا یا پایین پست های وبلاگ قرار دارند. آنها حاوی آیکون های مختلف وب سایت رسانه های اجتماعی هستند و به شما امکان می دهند صفحه را مستقیماً در کانال رسانه های اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارید.

 

این دکمه ها به عنوان ابزاری غیر فشار آور عمل می کنند که به اشتراک گذاری اجتماعی اشخاص خریدار شما را ترغیب می کند.

 

اگر به دنبال برخی ابزارها هستید تا بتوانید شما را به زمین بیاندازد ، دو ابزار اشتراک گذاری رایگان و اجتماعی SumoMe و Shareaholic را بررسی کنید.

 

4- دعوت به عمل را اجرا کنید

آیا بازدیدکنندگان پس از ورود به سایت شما ، آیا آنها می دانند چه باید بکنند؟ اگر به آنها جهت خاصی ارائه ندهید ، آنها نمی دانند چه صفحاتی را باید مشاهده کنند یا اقداماتی را انجام دهند.

 

دکمه های تماس برای عمل یکی از عناصر بسیاری است که نشان می دهد قدم بعدی کاربر باید در یک صفحه برود. در حالی که بسیاری از ما این را می دانیم ، استفاده از آنها برای راهنمایی کاربران از طریق وب سایت شما آسان است.

 

آسان است که وب سایت خود را با بالاترین درخواست برای اقدام به پایین (BOFU) اسپم کنید ، حتی بدون اینکه به طور صحیح کاربران خود را با سایر اقدامات برای فعالیت در بالاترین قسمت وسط قیف پرورش دهید.

 

برای تشخیص اینکه شما مقصر این امر هستید یا نه ، شروع به خواندن از طریق صفحات وب سایت خود کنید. آیا بیشتر صفحات ، حتی مقالات وبلاگ را فقط با یک فراخوان برای نمایش آزمایشی / آزمایش / مشاوره پیدا می کنید؟ پس از آن ، زمان به روز رسانی است.

 

وقت بگذارید و فراخوانهایی را اضافه کنید که به آنها موادی برای آموزش خود و کمک به حل نقاط دردشان می دهد.

 

هنگامی که آنها شرکت شما را به عنوان یکی از محصولات تهیه کننده مواد تسکین دهنده شناسایی کنند ، احساس راحتی بیشتری در مورد تحقیق در مورد خدمات شما خواهند داشت

نگذارید رقبا برنده شوند

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 14:51 | بازدید : 43
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

ince 2008 Yoast SEO به میلیون ها وب سایت در سراسر جهان کمک کرده است تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. این افزونه SEO WordPress به شما در بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند. آیا کاملاً قانع نشده اید؟ Yoast SEO پلاگین محبوب WordPress SEO برای میلیون ها کاربر در سراسر جهان است!

 

از آنجا که مأموریت Yoast SEO برای همه است ، کاربران این پلاگین از نانوایی گوشه ای تا برخی از محبوب ترین سایتهای کره زمین را شامل می شوند.

 

آیا می دانید رقبای شما در جایگاه شما چه کسانی هستند؟ یک دلیل وجود دارد که آنها رقبای شما هستند: آنها همان کاری را انجام می دهند که شما انجام می دهید. و حتی ممکن است هم اکنون این کار را بهتر انجام دهند. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از آنها پیروز شوید ، اما به این معنی است که برای بالا رفتن و بالا ماندن به همه کمک ها نیاز دارید! Yoast SEO در اینجا به شما کمک خواهد کرد زیرا ما با تلاش های خود در زمینه سئو وردپرس به میلیون ها نفر در سراسر جهان کمک کرده ایم.

 

مراقبت از SEO جستجوگر خود

Yoast SEO برای جلب رضایت بازدیدکنندگان و عنکبوت های موتور جستجو هر کاری در توان دارد انجام می دهد. روزانه یک تیم اختصاصی از توسعه دهندگان ، آزمایشگران ، معماران و کارشناسان جستجوگرها برای بهبود افزونه با هر نسخه کار می کنند. Yoast SEO ارائه می دهد:

 

الگوی عنوان و توضیحات متا برای مارک بهتر و قطعه های سازگار در نتایج جستجو.

اجرای پیشرفته Schema به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را درک کنند و احتمال نتایج غنی مورد نظر را افزایش می دهد.

عملکرد پیشرفته نقشه سایت XML با فشار یک دکمه.

کنترل کامل آرد سوخاری سایت شما.

برای جلوگیری از محتوای تکراری ، URL های متعارف را به صورت خودکار تنظیم کنید.

[حق بیمه] پشتیبانی از کاربران Yoast SEO Premium ما.

[حق بیمه] امکان گسترش Yoast SEO با پسوندهای SEO News ، SEO Video ، SEO محلی و WooCommerce SEO.

محتوای KILLER را با سئو قدیمی خود بنویسید

ما می دانیم که محتوا پادشاه است ، به همین دلیل Yoast SEO به دلیل تجزیه و تحلیل خوانایی و تجزیه و تحلیل SEO مشهور است. Yoast SEO به شما می دهد:

 

تجزیه و تحلیل سئو: ابزاری ارزشمند برای نوشتن متن های دوستانه سئو با کلمات کلیدی مناسب (تمرکز).

تجزیه و تحلیل خوانایی: اطمینان حاصل کنید که هضم و محتوای جذابی را برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو در دست نوشتن دارید.

پیش نمایش قطعه ما که به شما نشان می دهد پست یا صفحه شما در نتایج جستجو چگونه به نظر می رسد. حتی در موبایل!

س FAالات متداول و HowTo برای ویرایشگر وردپرس ، بنابراین موتورهای جستجو می دانند که شما در حال ارائه یک صفحه FAQ یا راهنماهای HowTo هستید.

[حق بیمه] پیش نمایش های اجتماعی برای نشان دادن چگونگی نمایش محتوای شما در توییتر و فیس بوک.

[Premium] ابزار Insights که متن شما را بر روی چه چیزی متمرکز می کند نشان می دهد. به این ترتیب می توانید مقاله خود را مطابق با عبارات کلیدی خود حفظ کنید.

[حق بیمه] توانایی بهینه سازی مقاله شما برای مترادف ها و عبارات کلیدی مرتبط.

[حق بیمه] ما اکنون اشکال مختلف کلمه عبارات کلیدی شما را می شناسیم ، مانند مفرد و جمع ، اما همچنین افعال مختلف را نیز می گیریم (فعلاً فقط به انگلیسی). به شما کمک می کند متن خود را به روشی طبیعی تر بهبود ببخشید.

[حق بیمه] پیشنهادات پیوند داخلی به صورت خودکار: مقاله خود را بنویسید و پست های پیشنهادی را برای پیوند دادن به طور خودکار دریافت کنید!

سایت خود را به شکل کامل حفظ کنید

خواه صاحب مشاغل باشید یا وبلاگ نویس ، خالق محتوا ، توسعه دهنده یا متخصص سئو باشید: Yoast SEO به شما کمک می کند وب سایت خود را در شکل کاملاً مناسبی حفظ کنید. Yoast SEO:

 

موتور وب سایت خود را تنظیم می کند تا بتوانید روی ایجاد محتوای عالی تمرکز کنید.

محتوای سنگ بنای اصلی و ویژگی های پیوند داخلی را به شما می دهد تا به شما کمک کند در کلمات کلیدی مناسب با صفحات مناسب رتبه بندی کنید.

به شما کمک می کند تا تلاش های سئو وردپرس تیم خود را مدیریت کنید: با نقش های SEO ما می توانید به همکاران اجازه دسترسی به بخشهای خاص افزونه Yoast SEO را بدهید.

دارای ویرایشگر انبوه است بنابراین می توانید در عناوین و توضیحات متای وب سایت خود ویرایش های گسترده ای انجام دهید.

برای کمک به موتورهای جستجو در درک وب سایت شما ، محتوای خود را به داده های ساختار یافته ترجمه می کند.

[Premium] برای مدیریت نحوه به اشتراک گذاری صفحه خود در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر ، پیش نمایش های اجتماعی به شما می دهد.

[Premium] دارای یک مدیر هدایت کامل برای سالم نگه داشتن سایت شما با هدایت آسان صفحات حذف شده و URL های تغییر یافته است.

پشتیبانی برتر

تیم Yoast با هدف پشتیبانی مرتب از افزونه Yoast SEO در بخشهای WordPress.org ارائه می شود. اما لطفاً بدانید که ما پشتیبانی حق بیمه خود را در اولویت قرار می دهیم. این پشتیبانی ایمیل شخصی در اختیار افرادی است که Yoast SEO Premium را خریداری کرده اند.

 

آیا می دانید Yoast SEO Premium همچنین چندین ویژگی اضافی دارد

موارد اضافی ما برای بهبود SEO جستجوگرایی شما

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 14:51 | بازدید : 43
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

این گزینه را به شما می دهد که مترادف و کلمات کلیدی مرتبط داشته باشید.

یک مدیر تغییر مسیر که f.i. به شما کمک می کند از خطاهای 404 Page Not Found جلوگیری کنید.

پیشنهادات پیوند داخلی هنگام نوشتن

با تشخیص خودکار فرم های کلمه ای ، طبیعی تر بنویسید

محتوای سنگ بنای اصلی برای بررسی موتورهای جستجو به صفحات اصلی شما بررسی می شود.

پلاگین Yoast SEO Premium کاملاً ارزش سرمایه گذاری شما را دارد!

 

موارد اضافی ما برای بهبود SEO جستجوگرایی شما

شما همچنین باید این محصولات دیگر Yoast را بررسی کنید:

 

Yoast Local SEO برای بهینه سازی همه وب سایت هایی که به مخاطبان محلی خدمات می دهند ، مانند برخی مشاغل کوچک ، یا مشاغل دارای مکان های مختلف.

Yoast Video SEO برای اطمینان از اینکه Google متوجه ویدیوی شما می شود ، بنابراین شانس شما برای رتبه بندی در نتایج ویدئو را افزایش می دهد.

Yoast News SEO برای ناشران خبری که می خواهند قابلیت مشاهده و عملکرد خود را در Google News بهبود بخشند.

WooCommerce SEO برای تمام فروشگاه های آنلاین که می خواهند عملکرد بهتری در موتورهای جستجو و سیستم عامل های اجتماعی داشته باشند.

آنها از قبل با نسخه رایگان Yoast SEO کار می کنند و البته این برنامه های افزودنی حق بیمه نیز با پشتیبانی ارائه می شوند.

 

اوه ، و فراموش نکنید: آکادمی Yoast ما برای همه صاحبان مشاغل ، وبلاگ نویسان و هر کس دیگری است که می خواهد در مورد بهینه سازی وب سایت ها ، بهبود SEO وردپرس خود و ارتقا content محتوای آنلاین خود اطلاعات بیشتری کسب کند.

 

گزارشات اشکال

گزارش اشکالات Yoast SEO در مخزن SEO WordPress ما در GitHub مورد استقبال قرار می گیرد. لطفاً توجه داشته باشید که GitHub یک انجمن پشتیبانی نیست و مواردی که صحیحاً به عنوان اشکال شناخته نشده اند بسته می شوند.

 

خواندن بیشتر

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی موتور جستجو و بهینه سازی وردپرس ، موارد زیر را بررسی کنید

ابزارها

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 14:49 | بازدید : 44
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است:

 

روی "دریافت کد مجاز Google" کلیک کنید. این یک جعبه نمایش می دهد که از شما می خواهد به Yoast SEO دسترسی به حساب Search Console خود بدهید.

"Accept" را بزنید تا کدی برای جایگذاری در جعبه "احراز هویت" که در اینجا می بینید ، بدست آورید.

روی "تأیید اعتبار" کلیک کنید و نمایه سایت خود را از لیست ارائه شده انتخاب کنید.

"ذخیره نمایه" را بزنید.

این امر از کلیه تنظیمات اصلی مراقبت می کند. سرانجام! قبل از اینکه حرکت کنیم ، آخرین چیزی است که می خواهم به شما نشان دهم. به گزینه "SEO" در فهرست سمت چپ خود برگردید و روی "Tools" کلیک کنید.

 

ابزارهای داخلی برای Yoast SEO: ویرایشگر انبوه ، ویرایشگر پرونده و واردات و صادرات.

ابزار «ویرایشگر انبوه» چیزی است که امیدوارم دیگر زیاد مجبور به استفاده از آن نشوید ، اما اگر هرگز به آن احتیاج داشته باشید ، دوست دارید که آن را داشته باشید. اگر هرگز احساس کردید که همزمان باید در چندین عنوان و / یا توضیحات تغییراتی ایجاد کنید ، می توانید با استفاده از آن لیستی از تمام پست ها و صفحات خود را به شما ارائه دهد تا بتوانید به راحتی همه تغییرات خود را یک باره انجام دهید ، به جای اینکه به هر صفحه جداگانه بروید و تغییرات خود را در آنجا ایجاد کنید.

 

همچنین ابزار "File Editor" وجود دارد که در آن می توانید تغییراتی در فایل robots.txt و .htaccess خود ایجاد کنید. آخرین ، اما مطمئناً مهم نیست ، "واردات و صادرات" وجود دارد. اکنون که تمام این زمان را صرف درست کردن همه این تنظیمات کرده اید ، ممکن است بخواهید تنظیمات خود را صادر کنید تا بتوانید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. یا اگر سایت های دیگری برای نصب Yoast SEO دارید ، همیشه می توانید تنظیمات خود را صادر کرده و در صورت تمایل آنها را به سایت های دیگر وارد کنید.

 

استفاده از Yoast SEO

اکنون که Yoast SEO را نصب و راه اندازی کرده اید ، به منوی سمت چپ در داشبورد مدیریت سایت خود بروید و "همه پست ها" یا "همه صفحات" را انتخاب کنید تا لیستی از تمام صفحات / پست های خود را ببینید. شما باید یک ستون با علامت "SEO" در سمت راست صفحه مشاهده کنید.

 

عکس صفحه برجسته ستون با علامت "SEO"

این ستون یک نقطه را نشان می دهد که Yoast SEO چگونه آن صفحه را ارزیابی کرده است. Yoast SEO از یک سیستم کاملاً ساده برای رتبه بندی دوستی یک صفحه در صفحه استفاده می کند.

 

یک نقطه خاکستری به این معنی است که Yoast SEO هیچ اطلاعاتی برای آن صفحه در دسترس ندارد ،

یک نقطه سبز به معنی خوب بودن صفحه است ،

یک نقطه قرمز به این معنی است که مشکلات قابل توجهی وجود دارد ،

و یک نقطه زرد / نارنجی به معنی جای پیشرفت است.

اگر می خواهید همه صفحات یا پست های سایت خود را مرور کرده و آنها را بهینه کنید ، این ستون می تواند بسیار مفید باشد زیرا شما می توانید صفحات / پست ها را بر اساس آن ستون مرتب کنید ، تشخیص اینکه کدام صفحات نیاز به توجه دارند آسان است.

 

برای باز کردن ویرایشگر صفحه / پست خود ، روی یک صفحه یا پست کلیک کنید و باید جعبه ابزار Yoast SEO را در زیر منطقه وارد کردن محتوای صفحه خود مشاهده کنید. جعبه ابزار Yoast SEO دارای چند تب مختلف است که اولین آنها "عمومی" است.

 

عمومی

برگه "عمومی" در جعبه ابزار Yoast SEO

برگه "عمومی" جایی است که می توانید عنوان و توضیحات متا آن صفحه را بنویسید و مشخص کنید کدام کلمه کلیدی را هدف قرار داده اید. وقتی کلمه کلیدی تمرکز خود را تنظیم می کنید ، این افزونه نگاهی به محتوای صفحه ، عنوان ، URL ، توضیحات متا و عنوان می اندازد و به شما اطلاع می دهد که چند بار از کلمه کلیدی مورد نظر شما استفاده می شود. به این ترتیب ، خواهید فهمید که آیا از کلمه کلیدی مورد نظر خود به اندازه کافی استفاده می کنید یا ممکن است پر کردن کلمه کلیدی باشید.

 

هنگام تنظیم کلمه کلیدی تمرکز خود ، به یاد داشته باشید که با کلمه کلیدی اصلی که می خواهید هدف قرار دهید بروید ، زیرا شما فقط می توانید یک بار در کل Yoast SEO یک کلمه کلیدی را تنظیم کنید.

 

منطقه "Snippet Preview" ابزاری عالی است. به شما اجازه می دهد ببینید عنوان و متای شما در SERP چگونه است ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز مهمی قطع نشده است.

 

تحلیل صفحه

برگه "تجزیه و تحلیل صفحه" در جعبه ابزار Yoast SEO

پس از تنظیم کلمه کلیدی تمرکز خود در برگه "عمومی" ، پیش نویس خود را ذخیره یا به روز کنید و روی برگه "تجزیه و تحلیل صفحه" کلیک کنید. با این کار برخی بازخورد های خاص در مورد اینکه موتور جستجوگر صفحه شما چگونه است یا نیست ، به شما می دهد.

 

Yoast با توجه به عواملی مانند اینکه شما از کلمه کلیدی مورد نظر خود بیش از حد استفاده می کنید یا کافی نیستید ، تصاویر یا پیوندهای خروجی دارید ، محتوای شما چه مدت است ، اگر قبلاً در صفحه دیگری از کلمه کلیدی استفاده کرده اید ، بازخورد شما را ارائه می دهد. ، و خیلی بیشتر.

 

چند نکته که باید مراقب آنها باشید

بدیهی است که در حالت ایده آل می خواهید تا آنجا که ممکن است نقاط سبز به دست آورید و تا آنجا که می توانید نقاط قرمز را برطرف کنید ، اما داشتن برخی از نقاط زرد در آن ذاتاً چیز بدی نیست. بخاطر داشته باشید که گرچه Yoast می تواند بازخورد بسیار مفیدی را ارائه دهد ، اما لزوماً نباید تمام توصیه های آن را به دل بسپارید.

 

به عنوان مثال ، در تصویر بالا ، من یک نقطه قرمز برای نداشتن تصویر دارم. آن پست در واقع تصویری دارد ، اما با متن در متن پست درج نشده است. با استفاده از بخش "تنظیم تصویر ویژه" که Yoast آن را انتخاب نکرد ، اضافه شد.

 

Yoast همچنین ممکن است بازخوردی به شما بدهد که اگر واقعاً آن تغییرات را اعمال کنید غیر طبیعی یا غیر منطقی به نظر می رسد. بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که Yoast نگاهی بسیار عینی به محتوای شما دارد و شما در نهایت می نویسید که محتوا برای خواندن توسط انسانها و نه موتورهای جستجو می نویسید

برنامه های افزودنی حق بیمه Yoast SEO

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 14:49 | بازدید : 56
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

نقطه دیگری را در اینجا مشاهده خواهید کرد که به شما می گوید Yoast SEO چگونه آن پست یا صفحه را به طور کلی ارزیابی کرده است. اگر چراغ سبز دریافت کرده اید ، خوب هستید!

 

برای یک افزونه رایگان ، میزان عملکردی که از Yoast SEO دریافت می کنید کاملاً باورنکردنی است. اکنون که با افزونه Yoast SEO آشنا شدید ، مشکلی نخواهید داشت که سایت خود را تا آنجا که ممکن است موتور جستجوگر سازگار باشد. اگر به اندکی قابلیت اضافی علاقه دارید ، ممکن است بخواهید از برنامه های افزودنی Yoast SEO برتر استفاده کنید.

 

تصویری از افزونه های مختلف حق بیمه Yoast SEO.

Yoast SEO Premium

اگر مجبور باشید URL های زیادی را هدایت کنید ، پسوند Yoast SEO Premium ارزشمند خواهد بود. این یک مدیر ریدایرکت عالی است که به شما امکان می دهد ریدایرکت ها را از پرونده htaccess خود وارد کنید ، ریدایرکت ها را به پرونده htaccess خود بنویسید و نوع هدایت مورد نظر خود را انتخاب کنید - به علاوه ابزارهای بیشتری برای سهولت در ایجاد ریدایرکت ها کمک می کند. در صورتی که هنوز در مورد نحوه استفاده از Yoast SEO سال دارید ، به 13 فیلم آموزشی مختلف دسترسی خواهید داشت.

 

سئو ویدئو

اگر سایت شما محتوای ویدئویی زیادی دارد ، پلاگین Video SEO می تواند به شما کمک کند اطلاعاتی را که برای کمک به فهرست بندی محتوای ویدیوی شما نیاز دارند ، در اختیار موتورهای جستجو قرار دهید تا به طور بالقوه بتوانید یک قطعه غنی از SERP بگیرید. بدست آوردن نتایج قطعه غنی سخت است و استفاده از پلاگین Video SEO تضمین نمی کند که سایت شما نتایج قطعه ثروتمندی کسب کند ، اما اگر Google تصمیم بگیرد محتوای شما شایسته آنها است ، این افزونه می تواند به شما کمک کند یکی از آنها را بدست آورید.

 

اخبار سئو

آیا سایت شما روی محتوای اخبار متمرکز است؟ در این صورت ، پسوند SEO News به شما کمک می کند سایت خود را به نوعی بهینه کنید تا به شما کمک کند در نتایج Google News برجسته شوید. این سایت به طور مستقیم سایت شما را به Google News ارسال نمی کند ، اما به شما کمک می کند سایت خود را به روشی بهینه کنید که به شما در رسیدن به آنجا کمک کند. این گزینه را برای شما ایجاد می کند که "برچسب ایستاده" ، ایجاد نقشه های سایت XML News و موارد دیگر.

 

سئو محلی

سرانجام ، پسوند SEO محلی وجود دارد. اگر نمایش در نتایج جستجوی خاص جغرافیایی برای شما مهم است ، این برنامه افزودنی برای شماست. پسوند SEO محلی به شما کمک می کند تا اطلاعات مهمی در مورد تجارت خود - از جمله آدرس ، شماره تلفن و ساعات کار - به موتورهای جستجو ارائه دهید ، بنابراین موتور جستجو می تواند اطلاعات دقیق و دقیق تری را به جستجوگران ارائه دهد.

 

درباره راه اندازی و استفاده از افزونه Yoast SEO برای وردپرس س questionsال یا نظری دارید؟ حتماً در نظرات به ما اطلاع دهید!