ابزارها

ابزارها

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 14:49 | بازدید : 44
نویسنده : ict | نظرات (0)

 

اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است:

 

روی "دریافت کد مجاز Google" کلیک کنید. این یک جعبه نمایش می دهد که از شما می خواهد به Yoast SEO دسترسی به حساب Search Console خود بدهید.

"Accept" را بزنید تا کدی برای جایگذاری در جعبه "احراز هویت" که در اینجا می بینید ، بدست آورید.

روی "تأیید اعتبار" کلیک کنید و نمایه سایت خود را از لیست ارائه شده انتخاب کنید.

"ذخیره نمایه" را بزنید.

این امر از کلیه تنظیمات اصلی مراقبت می کند. سرانجام! قبل از اینکه حرکت کنیم ، آخرین چیزی است که می خواهم به شما نشان دهم. به گزینه "SEO" در فهرست سمت چپ خود برگردید و روی "Tools" کلیک کنید.

 

ابزارهای داخلی برای Yoast SEO: ویرایشگر انبوه ، ویرایشگر پرونده و واردات و صادرات.

ابزار «ویرایشگر انبوه» چیزی است که امیدوارم دیگر زیاد مجبور به استفاده از آن نشوید ، اما اگر هرگز به آن احتیاج داشته باشید ، دوست دارید که آن را داشته باشید. اگر هرگز احساس کردید که همزمان باید در چندین عنوان و / یا توضیحات تغییراتی ایجاد کنید ، می توانید با استفاده از آن لیستی از تمام پست ها و صفحات خود را به شما ارائه دهد تا بتوانید به راحتی همه تغییرات خود را یک باره انجام دهید ، به جای اینکه به هر صفحه جداگانه بروید و تغییرات خود را در آنجا ایجاد کنید.

 

همچنین ابزار "File Editor" وجود دارد که در آن می توانید تغییراتی در فایل robots.txt و .htaccess خود ایجاد کنید. آخرین ، اما مطمئناً مهم نیست ، "واردات و صادرات" وجود دارد. اکنون که تمام این زمان را صرف درست کردن همه این تنظیمات کرده اید ، ممکن است بخواهید تنظیمات خود را صادر کنید تا بتوانید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. یا اگر سایت های دیگری برای نصب Yoast SEO دارید ، همیشه می توانید تنظیمات خود را صادر کرده و در صورت تمایل آنها را به سایت های دیگر وارد کنید.

 

استفاده از Yoast SEO

اکنون که Yoast SEO را نصب و راه اندازی کرده اید ، به منوی سمت چپ در داشبورد مدیریت سایت خود بروید و "همه پست ها" یا "همه صفحات" را انتخاب کنید تا لیستی از تمام صفحات / پست های خود را ببینید. شما باید یک ستون با علامت "SEO" در سمت راست صفحه مشاهده کنید.

 

عکس صفحه برجسته ستون با علامت "SEO"

این ستون یک نقطه را نشان می دهد که Yoast SEO چگونه آن صفحه را ارزیابی کرده است. Yoast SEO از یک سیستم کاملاً ساده برای رتبه بندی دوستی یک صفحه در صفحه استفاده می کند.

 

یک نقطه خاکستری به این معنی است که Yoast SEO هیچ اطلاعاتی برای آن صفحه در دسترس ندارد ،

یک نقطه سبز به معنی خوب بودن صفحه است ،

یک نقطه قرمز به این معنی است که مشکلات قابل توجهی وجود دارد ،

و یک نقطه زرد / نارنجی به معنی جای پیشرفت است.

اگر می خواهید همه صفحات یا پست های سایت خود را مرور کرده و آنها را بهینه کنید ، این ستون می تواند بسیار مفید باشد زیرا شما می توانید صفحات / پست ها را بر اساس آن ستون مرتب کنید ، تشخیص اینکه کدام صفحات نیاز به توجه دارند آسان است.

 

برای باز کردن ویرایشگر صفحه / پست خود ، روی یک صفحه یا پست کلیک کنید و باید جعبه ابزار Yoast SEO را در زیر منطقه وارد کردن محتوای صفحه خود مشاهده کنید. جعبه ابزار Yoast SEO دارای چند تب مختلف است که اولین آنها "عمومی" است.

 

عمومی

برگه "عمومی" در جعبه ابزار Yoast SEO

برگه "عمومی" جایی است که می توانید عنوان و توضیحات متا آن صفحه را بنویسید و مشخص کنید کدام کلمه کلیدی را هدف قرار داده اید. وقتی کلمه کلیدی تمرکز خود را تنظیم می کنید ، این افزونه نگاهی به محتوای صفحه ، عنوان ، URL ، توضیحات متا و عنوان می اندازد و به شما اطلاع می دهد که چند بار از کلمه کلیدی مورد نظر شما استفاده می شود. به این ترتیب ، خواهید فهمید که آیا از کلمه کلیدی مورد نظر خود به اندازه کافی استفاده می کنید یا ممکن است پر کردن کلمه کلیدی باشید.

 

هنگام تنظیم کلمه کلیدی تمرکز خود ، به یاد داشته باشید که با کلمه کلیدی اصلی که می خواهید هدف قرار دهید بروید ، زیرا شما فقط می توانید یک بار در کل Yoast SEO یک کلمه کلیدی را تنظیم کنید.

 

منطقه "Snippet Preview" ابزاری عالی است. به شما اجازه می دهد ببینید عنوان و متای شما در SERP چگونه است ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز مهمی قطع نشده است.

 

تحلیل صفحه

برگه "تجزیه و تحلیل صفحه" در جعبه ابزار Yoast SEO

پس از تنظیم کلمه کلیدی تمرکز خود در برگه "عمومی" ، پیش نویس خود را ذخیره یا به روز کنید و روی برگه "تجزیه و تحلیل صفحه" کلیک کنید. با این کار برخی بازخورد های خاص در مورد اینکه موتور جستجوگر صفحه شما چگونه است یا نیست ، به شما می دهد.

 

Yoast با توجه به عواملی مانند اینکه شما از کلمه کلیدی مورد نظر خود بیش از حد استفاده می کنید یا کافی نیستید ، تصاویر یا پیوندهای خروجی دارید ، محتوای شما چه مدت است ، اگر قبلاً در صفحه دیگری از کلمه کلیدی استفاده کرده اید ، بازخورد شما را ارائه می دهد. ، و خیلی بیشتر.

 

چند نکته که باید مراقب آنها باشید

بدیهی است که در حالت ایده آل می خواهید تا آنجا که ممکن است نقاط سبز به دست آورید و تا آنجا که می توانید نقاط قرمز را برطرف کنید ، اما داشتن برخی از نقاط زرد در آن ذاتاً چیز بدی نیست. بخاطر داشته باشید که گرچه Yoast می تواند بازخورد بسیار مفیدی را ارائه دهد ، اما لزوماً نباید تمام توصیه های آن را به دل بسپارید.

 

به عنوان مثال ، در تصویر بالا ، من یک نقطه قرمز برای نداشتن تصویر دارم. آن پست در واقع تصویری دارد ، اما با متن در متن پست درج نشده است. با استفاده از بخش "تنظیم تصویر ویژه" که Yoast آن را انتخاب نکرد ، اضافه شد.

 

Yoast همچنین ممکن است بازخوردی به شما بدهد که اگر واقعاً آن تغییرات را اعمال کنید غیر طبیعی یا غیر منطقی به نظر می رسد. بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که Yoast نگاهی بسیار عینی به محتوای شما دارد و شما در نهایت می نویسید که محتوا برای خواندن توسط انسانها و نه موتورهای جستجو می نویسید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش