خریداران B2B

خریداران B2B

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 9:50 | بازدید : 44
نویسنده : ict | نظرات (0)

سئو سایت - Home | Facebook

 

آیا خریداران B2B واقعاً فرم های وب را برای بارگیری محتوا پر می کنند؟ در این مرحله ، شما احتمالاً از منابع مختلف در مورد مفید بودن فرم ها در وب سایت خود شنیده اید. آنها برای جمع آوری اطلاعات عالی هستند و بازدید کنندگان شما را مجبور نمی کنند از طریق تماس تلفنی یا ایمیل با شما تماس بگیرند. عالیه ، درسته؟

 

ممکن است شما یک فرم در صفحه تماس چگونه صفحه اول گوگل باشیم  خود داشته باشید ، اما فرم هایی را به صفحه های مقصد اضافه نکنید. یا شاید شما در مورد مفید بودن فرم ها در سایت B2B در هر کجا کاملا متقاعد نشده باشید. خریداران از وب سایت شما چیزهایی را بارگیری نمی کنند؟ من اینجا هستم تا به شما بگویم که خریداران برای بارگیری محتوایی که مفید می دانند ، فرمها را پر می کنند.

 

شکل سرب توسط اعداد تشکیل می شود

HubSpot برخی از آمار مربوط به صفحات فرود و تولید سرب را جمع آوری کرد که ممکن است به شما کمک کند شما را در مورد مزایای فرم ها در وب سایت B2B خود متقاعد کنید. اول ، 68٪ از شرکت های B2B از صفحه های فرود برای دستیابی به آگهی های فروش جدید استفاده می کنند. یعنی اکثر شرکت های B2B از صفحه های فرود (فرم های ضمنی) به عنوان راهی برای تولید سرنخ از سایت خود استفاده می کنند.

 

همانطور که گفته شد ، سایت شما و صفحات فرود آن شرکت خوبی هستند.

 

80٪ از بازاریابان B2B از بازدیدکنندگان اطلاعات می خواهند اگر آنها می خواهند محتوای خود را بارگیری کنند.

بعلاوه ، آنها دریافتند كه شركتهایی كه دارای 30 صفحه فرود یا بیشتر هستند 7 برابر سایت با كمتر از 10 پیوند تولید می كنند. حتی بیشتر ، سایتهایی با بیش از 40 صفحه فرود 12 برابر بیشتر از سایتهای دارای 1 تا 5 صفحه اصلی منجر به کسب درآمد می شوند.

 

شما بهتر است با ایجاد پیشنهادات محتوای خوب و صفحات فرود بیشتر کار کنید.

 

اگر به شواهد بیشتری نیاز دارید که نشان می دهد صفحات فرود برای محتوای شما راهی برای پیشبرد است ، گزارش معیار StarFleet Media's 2014 نشان داد که 80٪ از بازاریابان B2B تقریباً تمام مطالب خود را ارائه می دهند و در صورت تمایل به بارگیری ، از خوانندگان اطلاعاتی نیاز دارند.

 

قرار دادن محتوای خود در پشت فرم سرآمد راهی مطمئن برای اطمینان از این است که بیشترین استفاده را از کتاب الکترونیکی ، اینفوگرافیک یا سایر محتوای برتر که مدت زیادی صرف آن شده اید ، خواهید برد.

 

فرم های تماس برای تولید سرب B2B کافی نیست

شرکت های B2B که محتوای خود را با فرم ها جمع نمی کنند ، از تماس های احتمالی واجد شرایط و خونسردی استفاده می کنند. این روزها یک رویکرد انفعالی کافی نیست. نمی توانید آرام بنشینید و انتظار داشته باشید که خریداران احتمالی شما فرم "تماس با ما" را در وب سایت شما پر کنند. در حقیقت ، کمتر از 0.5٪ انجام می دهند.

 

به احتمال زیاد بازدیدکنندگان سایت شما فرم هایی را برای دریافت محتوا پر می کنند زیرا اطلاعاتی را که شما توانایی ارائه آن را دارید می خواهند و بلافاصله آن را می خواهند بدون اینکه با فروشنده صحبت کنند. افراد برای بدست آوردن محتوای خاص با نرخ بسیار بالاتری از فرم های تماس ، فرم ها را پر می کنند.

 

کمتر از 0.5٪ بازدیدکنندگان وب سایت فرم استاندارد "با ما تماس بگیرید" را پر می کنند.

از دید یک خریدار ، پر کردن فرم درخواست مخاطب دلهره آور است. دومی که ارسال می کنند ، انتظار دارند شما تماس بگیرید و از آنها س questionsالاتی بپرسید که ممکن است آماده پاسخ دادن نباشند. اکثر افراد آماده تصمیم گیری نیستند. آنها فروش سخت نمی خواهند و می خواهند تحقیقات خود را انجام دهند.

 

بهترین روشها برای فرمهای سربی

اکنون که علاقه شما را جلب کرده ام ، ممکن است از سئو چیست خود بپرسید که چگونه می توانید فرم های سرب را در وب سایت خود برای تولید لید قرار دهید. در اینجا چند بهترین روش برای دنبال کردن آورده شده است.

 

به طور خلاصه ادامه دهید: تعداد فیلدهایی را که کاربر برای دریافت محتوای شما باید پر کند محدود کنید. افراد نمی خواهند 5 دقیقه برای پر کردن یک فرم برای بارگیری یک اینفوگرافی ساده صرف کنند ، بنابراین اهمیت اطلاعاتی را که درخواست می کنید با مزایای محتوا بسنجید.

از فرم های "هوشمند" استفاده کنید: برخی از ابزارهای تولید سرب ، مانند "فرم های هوشمند" HubSpot ، به مصرف کنندگان شما کمک می کنند تا سریع فرم ها را پر کنند. فرم های هوشمند اطلاعاتی را که قبلاً وارد شده است به خاطر می سپارند و بارگیری چندین محتوا را برای مصرف کنندگان آسان می کند.

لیست ایمیل خود را بسازید: از هر فرم در سایت خود به عنوان فرصتی برای ایجاد لیست خبرنامه ایمیل یا لیست مشترکان وبلاگ خود استفاده کنید. ما دوست داریم خوانندگان به یک سوال اشتراک وبلاگ با "بله" یا "نه ، من مشاوره رایگان نمی خواهم" پاسخ دهند.

هنگامی که محتوای شما در پشت یک صفحه فرود با یک فرم قرار گرفت ، در مسیر تولید سرنخ در وب سایت خود هستید. مطمئن شوید که سریعاً پس از پر کردن فرم برای تماس با مخاطب ، آنها را تازه نگه دارید تا در ذهن آنها تازه بماند. ایمیل های شخصی و خودکار یک روش عالی برای مدیریت مخاطبی است که از طریق فرم ها به دست شما می رسد.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش