بک لینک

بک لینک

تاریخ : یکشنبه 19 بهمن 1399 زمان : 13:36 | بازدید : 47
نویسنده : ict | نظرات (0)

Image result for بک لینک چیست

 

لاگ نویسی مهمان م mostثرترین راه برای دستیابی به مخاطبان جدید است. با انتشار مقالاتی در سایر وب سایت های معروف ، محتوای خود را در برابر خوانندگان جدید خواهید دید و در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت. گاهی اوقات ، این فقط در مورد لینک دادن نیست ، بلکه در مورد افزایش اعتبار آنلاین یا پیروان شبکه های اجتماعی شما است.

 

وبلاگ نویسی مهمان بک لینک چیست  به شما کمک می کند از روابط خود استفاده کنید و مخاطبان خود را گسترش دهید. در صورت تردید در مورد ارسال مهمان ، در نظر داشته باشید که حتی Google همکاران مهمان را در وبلاگ Google Analytics خود می پذیرد. این یک توییت از Google است که این را نشان می دهد:

 

پست مهمان در وبلاگ ما ازjohnpkoenig - قصه گویی با داده ها با استفاده ازMeasureful و Google Analytics: http://t.co/Wb8oZP5WQu

 

- Google Analytics (googleanalytics) 10 مارس 2014

روش های مختلفی برای یافتن وب سایت هایی که مقالات مهمان را می پذیرند وجود دارد. در اینجا سه مورد وجود دارد ::

 

برای یافتن وبلاگهایی که همکاران مهمان را می پذیرند ، از عبارت جستجوی Google استفاده کنید:

کلید واژه شما + inurl: برای ما بنویسید

کلید واژه + پست های مهمان شما

کلید واژه شما + inurl: رهنمودهای پست میهمان

کلید واژه خود + به یک مشارکت کننده تبدیل شوید

کلید واژه + وبلاگ نویسان شما می خواستند

کلید واژه شما + مقاله ارسال کنید

کلید واژه شما + می خواهید برای آن بنویسید

کلید واژه شما + مشارکت

کلید واژه شما + نویسنده شوید

کلید واژه شما + پست مهمان توسط

کلید واژه شما + اکنون پست های مهمان را می پذیرید

اینفلوئنسرها را که به طور منظم پست های مهمان منتشر می کنند پیدا کنید و سعی کنید در همان وب سایت هایی که در گذشته داشته اند مشارکت داشته باشید.

 

مثال نمایه نویسنده مستقل کریستی هاینز را در نظر بگیرید. از نمایه Google Plus وی ، روی "درباره" کلیک کنید ، سپس به بخش مشارکت کنندگان بروید ، در اینجا می توانید لیستی از همه وب سایت هایی را که وی در آنها مقاله های مشارکت کرده مشاهده کنید.

 

 

 

این فرایند را با سایر تأثیرگذاران تکرار کنید ، و فرصتهای بی پایان برای انتشار محتوا در وب سایت های شخص ثالث خواهید یافت.

 

برای کشف گزینه های دیگر از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

 

در توییتر ، "پست مهمان" ، "مقاله مهمان" یا "نویسنده مهمان" را جستجو کنید. برای خودکار کردن فرآیند ، از Topsy برای تنظیم هشدار برای کلمات کلیدی مورد نظر جهت پیگیری استفاده کنید.

 

هنگام انتشار مقاله مهمان ، همیشه مطمئن شوید که در حال پیوند دادن به پروفایل های شبکه های اجتماعی خود هستید. اگر کسی از پست شما لذت برد ، می تواند به راحتی شما را برای مقالات مشابه آینده دنبال کند.

 

4. از رقبای خود جاسوسی کنید.

اگر در مورد دریافت ترافیک ارگانیک بیشتر جدی هستید ، به روز بودن در مورد استراتژی های بازاریابی آنلاین رقبای اصلی خود اجباری است. شما باید از رقبای خود در شبکه های اجتماعی جاسوسی کنید و به دنبال روش های ایجاد لینک یا درآمد آنها و همچنین روش های بازاریابی محتوای آنها باشید. در اینجا چند نکته وجود دارد:

 

وقتی رقبا در حال انتشار مطالب جدید در وب سایت های خود هستند ، خود را برای هشدارها آماده کنید.

 

در خبرنامه های ایمیل آنها مشترک شوید یا آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. روش هوشمند دیگر برای دستیابی به محتوای جدید آنها ایجاد هشدار Google برای کلمه کلیدی "site: yourcompetitor.com" است. به عنوان مثال ، اگر رقیب من TechCrunch باشد ، می توانم با استفاده از کلمه کلیدی سایت: techcrunch هشدار Google تنظیم کنم. کام

 

 

 

بدانید که رقبای شما چه زمان و چه بک لینک هایی ایجاد یا کسب می کنند.

 

این به شما کمک می کند تا بهترین بک لینک های آنها را تکرار کنید و بهتر درک کنید که آنها از چه روش هایی برای تبلیغ وب سایت خود استفاده می کنند. اگر از طریق وبلاگ نویسی مهمان پیوند دریافت می کنند ، سعی کنید در همان وب سایت ها نویسنده مهمان شوید. اگر بیشتر پیوندهای آنها از بررسی وبلاگ است ، با آن وبلاگ نویسان در تماس باشید و یک آزمایش برای آزمایش ابزار خود به آنها پیشنهاد دهید. سرانجام ، آنها ممکن است در مورد آن یک بررسی بنویسند.

 

ابزار مورد علاقه من برای جاسوسی در بک لینک های رقبا ، Monitor Backlinks نام دارد. به شما امکان می دهد چهار رقبای مهم خود را اضافه کنید. از آن به بعد ، شما یک گزارش هفتگی دریافت می کنید که حاوی تمام پیوندهای جدیدی است که آنها به دست آورده اند. در داخل ابزار ، شما اطلاعات بیشتری در مورد این پیوندها دریافت می کنید و می توانید آنها را براساس ارزش آنها و سایر معیارهای سئو طبقه بندی کنید. یک ویژگی مفید این است که تمام پیوندهایی که وب سایت من در حال حاضر دارد مانند تصویر زیر با رنگ سبز مشخص شده است.

 

 

 

با استفاده از این تکنیک می توانم به راحتی فرصت های جدید ایجاد لینک را تعیین کنم. با استفاده از Monitor Backlinks ، می توانم تمام لینک هایی را که وب سایت من بدست آورده است ، پیگیری کنم. هر بار که مبارزات پیوند دهنده من موفقیت آمیز است ، می توانم همه لینکهای جدیدی را که در داشبورد خود دریافت می کنم مشاهده کنم.

 

5. پیوندهای داخلی ایجاد کنید.

پیوندهای داخلی عامل کلیدی برای راه اندازی یک وبلاگ موفق است. آنها از آب پیوند عبور می کنند و شما می توانید از متن لنگر خود استفاده کنید. با یک ساختار پیوند داخلی خوب ، می توانید به کاربران کمک کنید تا به راحتی از طریق وب سایت خود پیمایش کنند و تجربه کلی کاربر را افزایش دهند.

 

ابزارهایی وجود دارد که می تواند به طور خودکار پیوندهای داخلی را در وبلاگ شما ایجاد کند ، به خصوص اگر از وردپرس استفاده می کنید ، اما باید این کار را به صورت دستی انجام دهید. مت کات مایکروسافت به مدیران وب توصیه کرده است که هم برای قابلیت استفاده و هم برای سئو تعداد پیوندهای داخلی خود را در هر صفحه زیر 100 نگه دارند.

 

6. مطالب خود را تبلیغ کنید.

مگر اینکه بدانید که چگونه می توانید آن را به درستی تبلیغ کنید ، محتوای عالی شما را بلاک نمی کند. برای تبلیغ بهترین مقاله های خود باید در جهان خارج شوید و از طریق ایمیل فعالیت کنید.

 

یکی از بهترین استراتژی ها برای این کار تماس با وبلاگ نویسان یا وب سایت هایی است که هفته ای یا ماهانه دور گردی می کنند. باز هم می توانید از Google استفاده کنید

شباهت اعتبار صفحه به اعتبار دامنه بسیار زیاد می باشد، اما برای یک صفحه خاص از آن دامنه محاسبه می شود. این امکان وجود دارد که دامنه اعتبار بسیار بالایی داشته باشد اما آن صفحه ای که شما از آن لینک دریافت کرده اید  دارای اعتبار پایینی در همان دامنه باشد.

 

 

 

برخی از فاکتورهایی که برای تعیین اعتبار دامنه لحاظ می شوند عبارتند از:

•نوع دامنه

•عمر دامنه

•تعداد بک لینک های دریافتی

•فعالیت در شبکه های اجتماعی

•تعداد لینک های خروجی و غیره.

تعداد لینک های خروجی

احتمال این که هر دامنه ای که به شما لینک می دهد به سایت های دیگری نیز لینک داده باشد وجود دارد. در واقع با افزایش تعداد سایت هایی که در یک صفحه یا در کل یک دامنه لینک شده اند، ارزش و اعتباری که به هریک از آنها می رسد کاهش خواهد یافت.

ارتباط موضوعی سایت شما با سایت لینک دهنده

ارتباط موضوعی میان صفحات لینک شده یکی از مواردی است که گوگل توجه ویژه ای به آن دارد و سعی می نماید تا در فاکتورهای رتبه بندی نتایج جستجو از آن استفاده کند.

مکان بک لینک

محل قرار گیری بک لینک در یک سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است. لینک شما در محتوای یک مقاله، احتمالا در سایدبار یا حتی فوتر قرار گرفته باشد.

باید توجه داشته باشید که ارزش لینک هایی که در محتوای صفحه هستند در قیاس با لینک های موجود در سایدبار و فوتر بالاتر می باشد.

کلام آخر در مورد استفاده از بک لینک ها 

از انجایی که اشتباه در این کار می تواند موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود و نیز نتایج کاملا معکوس به همراه داشته باشد، شما قبل از شروع به کار حتما باید به خوبی با تکنیک های مناسب و استانداردهای گوگل آشنا شوید. مطمئنا کسب بک لینک و استراتژی درست برای لینک سازی داخلی می تواند جایگاه شما در نتایج گوگل را بهبود بخشد..

 

روش آسان برای بدست آوردن بک لینک با کیفیت نوشتن گواهی نامه برای وب سایت هایی است که از آنها استفاده می کنید. فقط چند دقیقه وقت صرف خواهید کرد و می توانید از صفحه اصلی یک وب سایت معتبر پیوند کسب کنید. تا زمانی که مشتری آن محصول باشید ، امکان دریافت پیوند در ازای دریافت گواهی وجود دارد.

 

 

 

 

تمام ابزارهایی را که در حال حاضر استفاده می کنید لیست کنید و برای بحث در مورد احتمال ارائه توضیحات خود در وب سایت مورد نظر با آنها تماس بگیرید.

 

8- با روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان مهم تماس بگیرید.

برای دریافت پیوند به وب سایت خود ، باید تبلیغات مربوط به تجارت خود را انجام دهید. و چه راهی بهتر از این که از طریق پست الکترونیکی به روزنامه نگاران و افراد تأثیرگذار از طریق پست الکترونیکی خود دسترسی پیدا کنید؟ یافتن آدرس ایمیل شخصی ممکن است چالش برانگیز باشد ، اما دلیلی برای دلسرد شدن وجود ندارد. در اینجا نحوه پیدا کردن آدرس ایمیل هرکسی وجود دارد:

 

بیش از 90 درصد آدرس های ایمیل در نشریات و وب سایت ها از این شکل برخوردارند: john@website.com یا sjohn@website.com یا smith.john@website.com. بنابراین ، سعی کنید زمین خود را مستقیماً به این ایمیل ها ارسال کنید.

اگر قالب های بالا کار نمی کنند ، از ابزارهایی مانند Voilanorbert ، Thrust.io یا Emailfinder.io استفاده کنید. فقط کافی است نام شخصی را که می خواهید با او تماس بگیرید و وب سایتی که وی برای آن کار می کند وارد کنید.

 

 

 

 

 

متناوباً ، می توانید پیام خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی ، با Google Plus یا Linkedin ارسال کنید.

 

همچنین در نظر بگیرید که هر ارتفاع باید کوتاه و مهم باشد. هیچ کس وقت ایمیل های طولانی و کسل کننده غریبه ها را ندارد.

 

9. اهدا کنید.

بله ، می توانید با اهدا به سازمان های غیر انتفاعی بک لینک کسب کنید. این روش سریع و سرراست است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وب سایت هایی را که اهدا می کنند پیدا کنید و به سایت هایی که اهدا کرده اند لینک دهید. به سادگی مقدار اهدائی را که می خواهید اهدا کنید ارسال کنید و URL وب سایت خود را بنویسید.

 

یافتن این وب سایت ها به برخی جستجوها در Google نیاز دارد. اینها برخی پرسش ها هستند که معمولاً نتایج خوبی می دهند:

 

صفحه مشارکت کنندگان + اهدا + کلمه کلیدی شما

اهدا + مشارکت کنندگان + کلمه کلیدی شما

صفحه همیاران + کلمه کلیدی شما

10. مصاحبه کنید.

مصاحبه های آنلاین در حال حاضر داغ هستند ، و یک روش عالی و آسان برای به دست آوردن لینک برای وب سایت خود است. پس از تبدیل شدن به مرجع طاقچه خود ، دعوت نامه های زیادی برای مصاحبه دریافت خواهید کرد ، اما تا آن زمان ، برای شروع ، باید اولین قدم را بردارید. به دنبال وب سایت هایی باشید که در حال مصاحبه هستند و به آنها بگویید که مایل به شرکت در آنها هستید و می توانید در چه دانشهایی مشارکت کنید.

 

نتیجه

کسب بک لینک با کیفیت گاهی اوقات چالش برانگیز است ، اما شما می توانید با استفاده از منابع و روش های مناسب فرصت ایجاد لینک سازی را به راحتی پیدا کنید. در آخر ، به یاد داشته باشید که نگه داشتن بک لینک به اندازه ساختن آنها مهم است. بنابراین ، با استفاده از ابزارهایی مانند Monitor Backlinks ، Ahrefs یا Majestic ، پیوندهایی را که وب سایت شما در حال دریافت است ، پیگیری کنید.

 

مرتبط: 4 روش برای به دست آوردن لینک به سایت شما

 

وبینار رایگان | 11 فوریه: داستان سرایی هوشمند برای بازاریابی تأثیرگذار

وبینار رایگان | 11 فوریه: داستان سرایی هوشمند برای بازاریابی تأثیرگذار

با جولیان میچل ، بنیانگذار IQ Labs Inc. ، هنر ساخت برند قوی را از طریق داستان سرایی تأثیرگذار بیاموزید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش