نگذارید رقبا برنده شوند

نگذارید رقبا برنده شوند

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 14:51 | بازدید : 43
نویسنده : ict | نظرات (0)

 

 

ince 2008 Yoast SEO به میلیون ها وب سایت در سراسر جهان کمک کرده است تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. این افزونه SEO WordPress به شما در بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند. آیا کاملاً قانع نشده اید؟ Yoast SEO پلاگین محبوب WordPress SEO برای میلیون ها کاربر در سراسر جهان است!

 

از آنجا که مأموریت Yoast SEO برای همه است ، کاربران این پلاگین از نانوایی گوشه ای تا برخی از محبوب ترین سایتهای کره زمین را شامل می شوند.

 

آیا می دانید رقبای شما در جایگاه شما چه کسانی هستند؟ یک دلیل وجود دارد که آنها رقبای شما هستند: آنها همان کاری را انجام می دهند که شما انجام می دهید. و حتی ممکن است هم اکنون این کار را بهتر انجام دهند. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از آنها پیروز شوید ، اما به این معنی است که برای بالا رفتن و بالا ماندن به همه کمک ها نیاز دارید! Yoast SEO در اینجا به شما کمک خواهد کرد زیرا ما با تلاش های خود در زمینه سئو وردپرس به میلیون ها نفر در سراسر جهان کمک کرده ایم.

 

مراقبت از SEO جستجوگر خود

Yoast SEO برای جلب رضایت بازدیدکنندگان و عنکبوت های موتور جستجو هر کاری در توان دارد انجام می دهد. روزانه یک تیم اختصاصی از توسعه دهندگان ، آزمایشگران ، معماران و کارشناسان جستجوگرها برای بهبود افزونه با هر نسخه کار می کنند. Yoast SEO ارائه می دهد:

 

الگوی عنوان و توضیحات متا برای مارک بهتر و قطعه های سازگار در نتایج جستجو.

اجرای پیشرفته Schema به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را درک کنند و احتمال نتایج غنی مورد نظر را افزایش می دهد.

عملکرد پیشرفته نقشه سایت XML با فشار یک دکمه.

کنترل کامل آرد سوخاری سایت شما.

برای جلوگیری از محتوای تکراری ، URL های متعارف را به صورت خودکار تنظیم کنید.

[حق بیمه] پشتیبانی از کاربران Yoast SEO Premium ما.

[حق بیمه] امکان گسترش Yoast SEO با پسوندهای SEO News ، SEO Video ، SEO محلی و WooCommerce SEO.

محتوای KILLER را با سئو قدیمی خود بنویسید

ما می دانیم که محتوا پادشاه است ، به همین دلیل Yoast SEO به دلیل تجزیه و تحلیل خوانایی و تجزیه و تحلیل SEO مشهور است. Yoast SEO به شما می دهد:

 

تجزیه و تحلیل سئو: ابزاری ارزشمند برای نوشتن متن های دوستانه سئو با کلمات کلیدی مناسب (تمرکز).

تجزیه و تحلیل خوانایی: اطمینان حاصل کنید که هضم و محتوای جذابی را برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو در دست نوشتن دارید.

پیش نمایش قطعه ما که به شما نشان می دهد پست یا صفحه شما در نتایج جستجو چگونه به نظر می رسد. حتی در موبایل!

س FAالات متداول و HowTo برای ویرایشگر وردپرس ، بنابراین موتورهای جستجو می دانند که شما در حال ارائه یک صفحه FAQ یا راهنماهای HowTo هستید.

[حق بیمه] پیش نمایش های اجتماعی برای نشان دادن چگونگی نمایش محتوای شما در توییتر و فیس بوک.

[Premium] ابزار Insights که متن شما را بر روی چه چیزی متمرکز می کند نشان می دهد. به این ترتیب می توانید مقاله خود را مطابق با عبارات کلیدی خود حفظ کنید.

[حق بیمه] توانایی بهینه سازی مقاله شما برای مترادف ها و عبارات کلیدی مرتبط.

[حق بیمه] ما اکنون اشکال مختلف کلمه عبارات کلیدی شما را می شناسیم ، مانند مفرد و جمع ، اما همچنین افعال مختلف را نیز می گیریم (فعلاً فقط به انگلیسی). به شما کمک می کند متن خود را به روشی طبیعی تر بهبود ببخشید.

[حق بیمه] پیشنهادات پیوند داخلی به صورت خودکار: مقاله خود را بنویسید و پست های پیشنهادی را برای پیوند دادن به طور خودکار دریافت کنید!

سایت خود را به شکل کامل حفظ کنید

خواه صاحب مشاغل باشید یا وبلاگ نویس ، خالق محتوا ، توسعه دهنده یا متخصص سئو باشید: Yoast SEO به شما کمک می کند وب سایت خود را در شکل کاملاً مناسبی حفظ کنید. Yoast SEO:

 

موتور وب سایت خود را تنظیم می کند تا بتوانید روی ایجاد محتوای عالی تمرکز کنید.

محتوای سنگ بنای اصلی و ویژگی های پیوند داخلی را به شما می دهد تا به شما کمک کند در کلمات کلیدی مناسب با صفحات مناسب رتبه بندی کنید.

به شما کمک می کند تا تلاش های سئو وردپرس تیم خود را مدیریت کنید: با نقش های SEO ما می توانید به همکاران اجازه دسترسی به بخشهای خاص افزونه Yoast SEO را بدهید.

دارای ویرایشگر انبوه است بنابراین می توانید در عناوین و توضیحات متای وب سایت خود ویرایش های گسترده ای انجام دهید.

برای کمک به موتورهای جستجو در درک وب سایت شما ، محتوای خود را به داده های ساختار یافته ترجمه می کند.

[Premium] برای مدیریت نحوه به اشتراک گذاری صفحه خود در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر ، پیش نمایش های اجتماعی به شما می دهد.

[Premium] دارای یک مدیر هدایت کامل برای سالم نگه داشتن سایت شما با هدایت آسان صفحات حذف شده و URL های تغییر یافته است.

پشتیبانی برتر

تیم Yoast با هدف پشتیبانی مرتب از افزونه Yoast SEO در بخشهای WordPress.org ارائه می شود. اما لطفاً بدانید که ما پشتیبانی حق بیمه خود را در اولویت قرار می دهیم. این پشتیبانی ایمیل شخصی در اختیار افرادی است که Yoast SEO Premium را خریداری کرده اند.

 

آیا می دانید Yoast SEO Premium همچنین چندین ویژگی اضافی دارد

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش